Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 JTD "MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE" по време на движение!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 147 1.9 JTD "MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE" по време на движение!!!

    Здравейте колеги,
    По време на движение, в по-високите обороти над 2500 на пета се появява въпросната грешка. Колата спира да ускорява, след няколко секунди грешката изчезва сама, започва да ускорява и като достигне 120-130 км.ч. пак се появява. Беше се спукал въздуховода от колера към двигателя и след като го смених за известно време не се появяваше грешка, но от няколко дни пак я има. Почистих турбото и контролиращият механизъм, но не помогна. Дайте, моля някакви съвети.

  • #2
    Компютърна диагностика е най-добре,всичко друго е гадаене.използвай търсачката и ще намериш много по темата.Аз залагам на соленоид.
    Alfa Romeo 147 JTD '01

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
      Здравейте колеги,
      По време на движение, в по-високите обороти над 2500 на пета се появява въпросната грешка. Колата спира да ускорява, след няколко секунди грешката изчезва сама, започва да ускорява и като достигне 120-130 км.ч. пак се появява. Беше се спукал въздуховода от колера към двигателя и след като го смених за известно време не се появяваше грешка, но от няколко дни пак я има. Почистих турбото и контролиращият механизъм, но не помогна. Дайте, моля някакви съвети.
      Чисти ли ЕГР-а?
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
        Чисти ли ЕГР-а?
        Ами майстора май го изюисти, но не съм 100% сигурен........

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
          Компютърна диагностика е най-добре,всичко друго е гадаене.използвай търсачката и ще намериш много по темата.Аз залагам на соленоид.
          Във Враца нещо не ги бива компютърджиите. Казват директно, че турбото е заминало. Днес с един добър майтор чистихме геометрията и той каза, че турбото е абсолютно здраво.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
            Във Враца нещо не ги бива компютърджиите. Казват директно, че турбото е заминало. Днес с един добър майтор чистихме геометрията и той каза, че турбото е абсолютно здраво.
            Позната картинка,колега.Ако имаш път към София посети някои от сервизите в раздела и проблема ще е решен.Но нали ти казвам аз имах същата грешка и се появяваше в моменти,които ти описа.Бобо я закачи на комп,видя къде е проблема и след 2ч нямах проблем,за което му благодаря пак.Пиши какво е станало като го оправите.
            Alfa Romeo 147 JTD '01

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
              Позната картинка,колега.Ако имаш път към София посети някои от сервизите в раздела и проблема ще е решен.Но нали ти казвам аз имах същата грешка и се появяваше в моменти,които ти описа.Бобо я закачи на комп,видя къде е проблема и след 2ч нямах проблем,за което му благодаря пак.Пиши какво е станало като го оправите.
              И къде беше проблема?????
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                И къде беше проблема?????
                Вакума за управлението на турбината.
                Last edited by yori; d.m.y г., 12:37.
                Alfa Romeo 147 JTD '01

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
                  Вакума за управлението на турбината.
                  Ел. клапана който е управлява или.........
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Ел. клапана който е управлява или.........
                    Не,вакуумния клапан беше проблема.А доколкото знам MAP сензора е доста здрав и много рядко прави проблеми.
                    Alfa Romeo 147 JTD '01

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                      Здравейте колеги,
                      По време на движение, в по-високите обороти над 2500 на пета се появява въпросната грешка. Колата спира да ускорява, след няколко секунди грешката изчезва сама, започва да ускорява и като достигне 120-130 км.ч. пак се появява. Беше се спукал въздуховода от колера към двигателя и след като го смених за известно време не се появяваше грешка, но от няколко дни пак я има. Почистих турбото и контролиращият механизъм, но не помогна. Дайте, моля някакви съвети.

                      Колеги и при моята 156'ца го има това нещо,обаче го прави само когато е студено много вънка,а разликата с тоя колега е,че при мене не спира да ускорява,а само се появявя и след секунда изчезва пак.При вас да се е получавало това нещо?
                      Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                      YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                      Comment


                      • #12
                        Аз имах(м) подобен проблем гарниран с engine oil presure low. Като я вкарам в по-високи обороти и придърпва или директно изгасва.
                        На PC-то показваше, че има проблеми с датчика на коляновия вал.
                        Преди два дни го смених. Сега си позволявам да вдигна по-високи обороти с тестова цел.От Extreme service едно от момчетата каза, че не било от тоя датчик. Ако продължи с тоя проблем ще го мислим,
                        но...бързо свикнах с мисълта, че за тая марка коли без PC диагностика си е хвърляне на боб, леща и всякакви други варива.
                        I came, I saw, I ran away screaming

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от georgievd Покажи съобщение
                          ...бързо свикнах с мисълта, че за тая марка коли без PC диагностика си е хвърляне на боб, леща и всякакви други варива.
                          За всички марки след 2000 г. е така
                          Да не говорим за японските, там дори и при по-ранна година спира да работи боба и лещата
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Колеги този проблем дали е било възможно да е идвал от това, че са ме били излъгали за ремъците и ролките и изобщо не са сменяни и ангренажа беше прехвърлил два зъба????

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                              Колеги този проблем дали е било възможно да е идвал от това, че са ме били излъгали за ремъците и ролките и изобщо не са сменяни и ангренажа беше прехвърлил два зъба????
                              Ами ако си ги сменил, колата е зацепена като хората и вече няма проблем ... значи може и да си късметлия
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X